• Ürünün; teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydıyla (bir yıl içersinde), aynı arızayı ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması sonucu, maldan yararlanamamanın süreklilik kazanması,
• Ürünün tamiri için gereken azami sürenin aşılması, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde, sırasıyla satıcısı, bayi, acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında, ücretsiz olarak değiştirme işlemi yapılacaktır.
Garanti Kapsamı Dışında Kalan Durumlar
a- Ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
b- Ürünle beraber kulanılan ve önerilenler dışında olan yazılım, donanım, arabirim aksesuar veya sarf malzemelerinden; yer değiştirme, yanlış ve yetersiz bakım, kalibrasyon veya yanlış kullanımdan, mal için yayınlanan çevre spesifakasyonlarına aykırı işletimden, hava tesisatının yetersizliği, malın aşırı nemli veya sıcak ortamda kullanılması, elektronik devrelere zararlı, aşındırıcı ortamda çalıştırılmasından; kaza, darbe elektrik, nakliyat, doğal afetlerden kaynaklanan, hasar ve arızalar sayılanlarla sınırlı kalmamakla beraber garanti kapsamı dışındadır.
c- Safenet'in onayı olmadan ürüne müdahale edilmesi, içten veya dıştan kurcalanması, tamir edilmeye çalışılması ve parça değiştirilmesinden kaynaklanan hasar ve arızalar, yetkili olmayan bir servisin/satcının/şahsın/kuruluşun müdahale etmesi halinde oluşabilecek arızalar garanti kapsamı dışında kalır. Ürünlerin dış yüzeylerinin bazulması, kırılması, çizilmesi, zamanla ve kullanılma ile oluşan eskime, yıpranma, tozlanmanın yaratacağı arızalar garanti kapsamı dışındadır.
d- Garanti belgesinin, ürün üzerindeki orjinal seri numaraları, garanti etiketleri ve mühürlerin kaldırılması veya tahrip edilmesi durumlarında, ürün, garanti kapsamı dışında kalır.
e- Garanti kapsamı dışındaki durumlarda malın bakımı veya tamiri gerçekleştirildiğinde, Safenet'in belirlediği servis ücreti geçerlidir.
f- Ürünün tamir sürecindeki her türlü, bilgi - kar - iş - pazar kaybı ile netice zararları ve mali sorumlulukları kabul edilemez. Bu kayıplar ile ilgili Safenet'in hiçbir sorumluluğu olmayacaktır.
g- Yukarıda belirtilenler, yegane garanti haklarıdır. Yazılı yada sözlü açık veya zımni başka herhangi bir garanti verilmemektedir. Ürünlerin tanıtım veya kullanım kılavuzunda belirtilen dışında herhangi bir amaca uygun olduğu konusunda garanti verilmemektedir.